reklama

zlaté rezervy

Kde bolo tam bolo, kde sa piesok lial a ropa sa sypala bol raz jeden kráľ. Myslel si, že niet väčšieho na svete pána ako je on . Nuž postihol ho trest a ťažko ochorel. Nemohol ani spať, ani jesť, ani piť, ani ožiť, ani umrieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kde bolo tam bolo, kde sa piesok lial a ropa sa sypala bol raz jeden kráľ. Myslel si, že niet väčšieho na svete pána ako je on . Nuž postihol ho trest a ťažko ochorel. Nemohol ani spať, ani jesť, ani piť, ani ožiť, ani umrieť, ba čo viac, pre náramný smrad nemohol pri ňom nikto vydržať. Dali rozhlásiť po všetkých krajinách, že ak sa nájde človek, ktorý ho vylieči, alebo pri ňom vydrží aspoň jednu noc, dajú mu bezodný ropný vrt.

Nuž dobre, ale ktohovie.

Raz v noci sa kráľovi prisnilo, že tam a tam, v Zlatej krajine je jedno jazero s podzemnými rezervami tekutého zlata, v ktorom sa musí vykúpať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Už je načase, aby som alebo ožil, alebo umrel“, pomyslel si.

Dal si zavolať svojich 293 synov aby mu vyjavili , ako veľmi ho majú radi.

,, Ja ťa otec môj rád mám ako naše tempo prírastku HDP“,povedal prvý syn.

,, Ja ťa otec môj rád mám ako výpary zemného plynu“,povie piaty syn.

,, Ja ťa otec môj rád mám ako lyžovačku uprostred púšte.... povie sedemnásty, a takto to šlo až kým neprišiel na rad najmladší v poradí 293tí syn a ten povedal.

,,Ja ťa otec môj rád mám ako zavlažovací systém LT374 na mojej terase.“

Otec – kráľ sa na syna osopil a vyhnal ho z krajiny, vraj keď nájde takú zem, kde sa nachádza jazero tekutého zlata, odpustí mu túto nemiestnu poznámku a nedá ho zmárniť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž dobre, ale ktohovie.

Syn č.293 si teda obstaral elektromobil, značnú zásobu nabitých batérií a úspor naftodolárov. Stal sa nezastaviteľným superbohatým rebelom na stope vodnej mafii.

Závislostí je nespočetné množstvo a tak ako solárny panel dokáže slnečnú energiu premeniť na ťah na bránu, tak aj bezodnú dušu putujúceho a smädného dokáže priviesť k prameňu.

,,Zázračný peceň chleba, “ povedal si keď kdesi naďabil na kamenný žliabok s tenkým priesvitným pramienkom vody. Začal mu kráčať oproti až prešiel od potôčika k širokým korytám riek až konečne narazil na prvú nabíjaciu stanicu kdesi v Presburgcity a doplna natankoval. Na jedno nabitie sa dostal pod vysoké hory, ktoré z cesty vyrastali ako steny on si pomyslel, že to je znamenie konca putovania, pretože mu k tomu začali omŕzať prsty

SkryťVypnúť reklamu
reklama

v sandáloch. Usadil sa v krajine chudobných, bohatých a super bohatých, urobil syna, začal sadiť stromy a zbierať odpadky z pvc, z ktorých postavil najväčší fóliovník v strednej Európe. Ktosi mu poradil na zahriatie sírnatý kúpeľ v Bešeňovej. Keď to syn č.293 uvidel, hneď mu na um zišiel jeho úbohý otec a jeho zlatý kúpeľ , ktorý by rozhodol o jeho živote, či smrti. No medzitým Hubertova ropná krivka klesla na minimum a on vedel, že jeho zavlažovací systém LT374 na terase je jedinou živou spomienkou na zlatú krajinu.

Kristína Janigová

Kristína Janigová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Slavistka(FFPU) a lazníčka:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu